23 Ağustos 2014 Cumartesi

Şapşi


Epeydir örgü örmemistim, en son yazimda da hatta "belki 2. hamileligimde yine örerim" diye yazdigimi okudum azönce, evet tam da simdi oldugu gibi :)

Bu yazimda sizleri "Şapşi" ile tanistiracagim :)
Hamileligin bulantili dönemlerinde, cok cok oturup uzandigim icin elimde oyalanirim, kafam dagilir diye baslamistim örmeye ve ne zamanki bulantilar bitti bir kenara koydum kendisini yarim yamalak :P
Bu aralar artik gözüme takilip duruyordu "bak burada yarim kaldim, ör beniiii" diye :P Hem bir yarim is daha tamamlanmis oldu bitince..

Ismi neden Şapşi bilmiyorum, örme esnasinda icimden ona öyle demek geldi ^^
Bitirince kizim hemen oynamaya basladi bile :) Onun begenmis olmasi beni mutlu etmeye yetti, hem sonra kardesi dogunca o da oynarmis :)


Kuzucuk birini kirmis olmali, o sebeple biraz düsünceli ve hüzünlü duruyor :P Ama kendisini affetirmek icin elinden geleni de yapmaya hazir ;) Hatasiz kul olmaz, önemli olan hatasinin farkina varip telafi etmeye calismak ve bir daha yapmamak degil mi :) ^^

--> Kendisinin bir baska pozunu Facebook'taki fotograf sayfama da ekledim
(Photo SU).

Bu yazinin sizlere biraz nese, keyif ve gülümseme katmasi dilegimle...
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder