28 Ocak 2011 Cuma

Sizlere bir NoT birakiyorum

Bu blogu yeni izlemeye alanlar olmus, bu sevindirici yalniz kendimde yazma geregi hissettim aktif tutamadigim icin burayi. Yani dersler, özel hayata vakit ayirabilme, bazi sorunlarla basetme, baska hobilerle ilgilenmeye calisma derken hic mi hic vakit kalmiyor örmeye. Aslinda özlemedimde degil ama biraz bos vaktim oluncada relax vaziyete geciyorum yorgunluktan.

Amigurumi biraz dikkat bir ugras cünkü. Kafadan degilde belirli sayilarla örüldügü icin biraz ilgi ve vakit gerektiriyor.

Ama öyle basarili amigurumi bloglari okuyorumki bazen, ürettikleri bir sanat eseri gibi, hayran kalmamak mümkün degil. Yani bu konuda kendini gelistirmis profesyonel bloglar var ;) Bazilarida zaten sayfamda ekli bunlarin. Vaktini güzel üreticilikle gecirenleri hep takdir ediyorum ;) Ne demisler bos durani seytan bile sevmezmis ;)

Ben yine amigurumi örenleri takibe devam edicem yalniz kendim simdilik örmüyorum, belki baska bir zamana... Mesela birgün olurda 2. hamileligimi yasarken :)

Gurbetten sevgiler gönderiyorum burayi okuyan herkese.

Not: Amigurumi ören bloglar bana yazi gönderebilirler, severek yayinlarim burada :) Hem bu bloglarin tanitimi olur bir sekilde hemde burasi tamamen donmus kalmaz :)

4 yorum:

  1. insan yazmayınca vicdan azabı çekiyor dimi:)

    YanıtlaSil
  2. ilginc blog icin tesekkur

    YanıtlaSil
  3. sen amigurumi yapmasanda bişeyler paylaş. severek takip ederim. :)

    YanıtlaSil
  4. biyasimadahagirdim evt blogunu ciddiye alan insan böyle hissediyor :)

    Adsiz bende ziyaret icin tesekkür ediyorum :)

    Yaren cok naziksin, bu yorumunu okuyunca yüzüm gülümsedi, sicacik bir yorumdu bu :)

    YanıtlaSil