28 Temmuz 2008 Pazartesi

PaRaCI Schmetterling :D


Elime yine ipleri aldigim bir zaman bir kelebek daha örmek istedim.
Önceki ördügüm 2 kelebekte piyasada yok suan evde.
En son gördügümde zaten ilk yaptigimin pestili cikarilmisti kizim tarafindan :D
Birde ilk calismamdi o nedenle saglam yapmamisim sanirim.
Simdiki ördüklerimi koparmasi imkansiz, acayip saglam dikiyorum ve kendim kalite kontrol yapiyorum hatta önce :)
Derken i$te bu kelebek geldi oyuncak kutumuza :)
Gözleri yesil yesil bakiniyor...

Kizimin kumbarasiyla cok iyi aralari, ee para var i$in ucunda hehe:D Seni cikarci kelebek :)
Bu arada kizim krese giderken hergün yaptigim amigurumilerden aliyor eline arkadas olarak, gecen kizimi alirken kadin sordu " Kizinizin oyuncaklarini siz mi yapiyorsunuz?" diye. "
Hergün acaba bugün ne var elinde diye bakiniyorum" dedi :D Kendiside örgüyü severmiste..
Zaten bu gidisle ögrenimede baslamazsam vakit cok olacak örmeye, amigurumilerimi satisa cikaricam :D Ama ögrenim hayatina atilirsam biraz zor vakit bulmak, bari vaktim varken yapayim bol bol kizim bayram etsin simdilik :)


Not: Ba$liktaki yazi almancada " Schmetterling= Kelebek" demek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder