14 Temmuz 2008 Pazartesi

"BuNnY" Tavsancik

Epeydir hobilerime vakit ayiramiyordum.
En son amigurumi yapali bayagi oldu mesela...
Hatta yazmistim size bir sonraki sirin bir hayvancik olacak insallah diye!
Bunu yazarken cünkü sadece ayaklari kalmisti bu Bunny'nin.
Yani o zamandan beridir sirf ayak icin bekliyordu garibim:)
Bugün elime bir aldim ve "keske daha önce bitirseymisim yahu" dedim.
Bu tavsanciga "Bunny" ismini verdim:) Bugs Bunny'den aklima öyle geldi :)
Bunny'yi tatli mavi rengi yapmayi düsündüm, her nekadar benim kizim olsada, kizlara mavi olmaz miymis sanki, ben maviyide seviyorum:)
Evimize bir oyuncak daha katilmis oldu yani.
Bende bunu tamamlamanin mutlulugu ile hemen paylasayim istedim.
Sevgiler.

1 yorum:

  1. çok şeker bunların hepsi ellerine sağlık bayıldım ben
    diğer sayfanıza gezdim geldim
    tekrar geleceğim sevgiler

    YanıtlaSil