14 Ağustos 2008 Perşembe

MoR HoPPi

Kizim Trt Int'deki Elma Kurdu programini severek izliyor demistim daha önce.
Oradaki özellikle su aygirina bende cok bayiliyorum, ses tonu ve konusmalarina :)
Esim kizimla oynarken bazen onun ses tonunu yapmaya calisiyor :D
Neyse iste oradan gelen sempatiyle bir su aygiri örmek gerekti :)
Ördüm ve sonuc bu cikti iste!
Tam istedigim gibi düsüremedim, ayakta duramiyor cünkü ayaklarini cok ince yapmisim ve öne dikmisim biraz, burnu büyükya ondan yükü öne dogru ve cabuk düsüyor :)
Esim gözlerini sevmedi pek, su aygiri iri gözlü olmali dedi, hakli aslinda benimki Japon su aygiri olmus :D
Bende bu hazir gözlerden yapistirdim ama kizima dayanirmi koparmis bile kreste gözlerini :D
Bu arada ip ve tig ile bekleyenler, bu yapilmis hazirdi yani size söz vereli birsey örmedim daha :)

7 yorum:

  1. valla bizde elma kurdu hayranıyız hatta buraya ekledim..
    http://annecikk.blogspot.com/2008/11/elma-kurdu-yamyam.html
    sanırım sizin bahsettiğiniz hopisu-ile mimocan..

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun yeni blogun boşlukları ayaraladın mı anlaşılmıyor ama benim derslerde bunları anlattım. Derslerde padding ve margin ayarlarına bak orda bulacaksın. Tabi şablonun hazır bi şablon olduğu için bu değişikliklerden nasıl etkilenir bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hayirli olsun yeni blogun, cok seker hepsi Kelebek'im ellerine saglik :))
    Muhtesemlerrr :)
    Hemen ekliyorum listeme :))

    YanıtlaSil
  4. süpersin valla, aşağıdaki kaplumbağaya aşık oldum bennnn Keşke yakın olsaydın ben onu hemen kapardım. Sevgiler sana

    YanıtlaSil
  5. gldim gördüm,temanı ve içeriğini bikez daha beğeerek baktım bu minixlere:)
    güsel ve heyecanlı bi başlangıç senin için,tekrar hayırlı olsun canım,,

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş
    Blogunu yeni tanıdım ama seni izlemeye alamadım. İzlemeye alın linki yok. Belki bloger' dan kaynaklanıyordur.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ayyy ben burayı yeni gördümmm :)) ne hoş olmuş, hayırlı olsun ceydacım, amigurumilerin her biri çok şeker.

    YanıtlaSil